نرم افزار جامع مدیریت و بایگانی اسناد

در دنیای امروز اسناد و مدارک از چنان اهمیتی برخوردار شده اند که "فرهنگ مستندسازی دیجیتال" در سراسر دنیا کاملاً پذیرفته شده و در اولویت سیاست های کاری تمامی سازمان ها، شرکت ها و نهادهای دولتی وغیردولتی قرار گرفته است. حجم زیاد اسناد، مدارک و اطلاعات موجود در سازمانها و ارگانها وعدم دسترسی سریع، دقیق و به موقع به این اطلاعات باعث ایجاد مشکلات زنجیره ای زیادی شده است و از طرفی نگهداری اسناد کاغذی دارای مشکلاتی چون هزینه زیاد محل نگهداری مخصوص اسناد ، از بین رفتن اسناد و ... می باشد.

امکانات عمومی:

  • امکان نمایش انواع فرمت فایل ها اعم از متنی، تصویری و برداری
  • امکان نمایش اسناد در قالب JPG,PDF,TIFF بر روی Web
  • امکان یادداشت گذاری روی اسناد
  • امکان اتصال به (OCR)
  • امکان گروه بندی، فیلتر و مرتب سازی لیست اسناد
  • امکان تنظیم نحوه نمایش لیست اسناد

 

ویژگی های عمومی

  • جایگزینی اسناد کاغذی با اسناد الکترونیکی
  • مدیریت بر نحوه دسترسی به اسناد و کنترل امنیت آنها
  • دسترسی آسان به اسناد با رعایت کلیه موارد ایمنی
  • گردش سریع اسناد در سازمان
  • تعریف روندکاری گردش فرمها در سازمان
  • عدم محدودیت در نگهداری انواع اسناد
  • سهولت کاربران در استفاده از نرم افزار
  • کاملاً تحت وب
  • ذخیره و بازیابی اطلاعات با سرعت بسیار بالا و استفاده از بهترين روشهاي ذخيره سازي و جستجوي اطلاعات