پنجشنبه 9 فروردين 1403 , Thursday 28 March 2024 , مصادف با 18 رمضان 1445

- برج هوشمند

هوشمند سازی ساختمان علمی است که توسط آن میتوان اکثر تجهیزات داخلی و یا خارجی ساختمان را توسط پروتکلهای مرتبط با نوع تجهیزات به کاررفته کنترل و مدیریت نمود. هوشمند سازی ساختمان(BMS) تشکیل شده از چندین علم برق – تاسیسات ساختمانی – الکترونیک – شبکه های کامپیوتری و برنامه نویسی می باشد.

ادامه مطلب01

 

- بیمارستان هوشمند

درسالهاي اخير كيفيت زندگي درابعاد مختلف دستخوش تغييرات عمده اي بوده، و بالطبع تقاضا و سطح انتظار مردم از خدمات دريافتي بالاتر رفته و با افزايش آگاهي عموم به حفظ و ارتقاء سلامت، پاسخگويي به اين تقاضاي در حال گسترش، نيازهاي سيستم هاي سلامت را نيز با تغييرات عمده اي مواجه نموده است.

ادامه مطلب02

- هتل هوشمند

 

شاید یکی از دلایل مهمی که سیستم‌های مدیریت ساختمان را از نظر اقتصادی توجیه می‌کند، صرفه جویی در مصرف انرژی باشد. هزینهٔ بالای آب، برق، گاز، تلفن و... و نیاز به صرف جویی بیشتر در مصرف این موارد نیاز به یک سیستم کنترلری هوشمند دارد

ادامه مطلبhotel

- پارکینگ هوشمند

 

فضای عمومی شهرها در جوامع کنونی بیش از بیش نیاز خود را به مدیریت آشکار می سازد و مدیریت بدون کنترل و نظارت هیچ معنایی ندارد.روزانه تعداد بی شماری خودرو که هر لحظه نیر بر آنها افزوده می شود و لزوم مدیریت جامع و کامل بر مکان های پارک، علاوه بر ایجاد آرامش و امنیت عمومی به تغییر چهره شهرها و نیز به فضایی متمایز و چشمگیر کمک شایانی می کند . ساخت و ظهور پارکینگ های متعدد، خبر از آغاز فرآیندی تازه در شهرسازی می دهد، مسیری که در آن علاوه بر اهمیت ایجاد فضایی که معماری آن بتواند نیازهای بر حق شهروندان را برطرف کرده و مدیریت صحیح آن نیز، بر استفاده بهینه و کامل از کلیات و امکانات فضای بوجود آمده، صحه بگذارد.

ادامه مطلبparking

- رستوران هوشمند

 

رستوران هوشمند علاوه بر آسایش و راحتی می تواند به مدیریت بهتر مجموعه کمک کند. سناریوهای متعدد استفاده از دوربین ، جوک باکس (مرکز پخش موسیقی به انتخاب مشتری) ، انتخاب نور فضای پذیرایی و … مزیت منحصر بفردی برای یک مرکز پذیرایی ممتاز است. دیگر برای سفارش غذا منتظر گارسون نخواهید ماند. منوی دیجیتال زیر دستان شماست. می توانید اول ببینید، سپس با لمس انگشتانتان منو را ورق بزنید و روی غذا کلیک کنیدتا سفارش شما ثبت شود.لازم نیست منتظر بمانید تا شخصی سفارش شما را یادداشت کند یا وارد دستگاه کند

ادامه مطلبrestoran