نرم افزار جامع مدیریت و بایگانی اسناد
در دنیای امروز اسناد و مدارک از چنان اهمیتی برخوردار شده اند که "فرهنگ مستندسازی دیجیتال" در سراسر دنیا کاملاً پذیرفته شده و در اولویت سیاست های کاری تمامی سازمان ها، شرکت ها و نهادهای دولتی وغیردولتی قرار گرفته است. حجم زیاد اسناد، مدارک و اطلاعات موجود در سازمانها و ارگانها وعدم دسترسی سریع، دقیق و به موقع به این اطلاعات باعث ایجاد مشکلات زنجیره ای زیادی شده است و از طرفی نگهداری اسناد کاغذی دارای مشکلاتی چون هزینه زیاد محل نگهداری مخصوص اسناد ، از بین رفتن اسناد و ... می باشد.
امکانات عمومی:
- امکان نمایش انواع فرمت فایل ها اعم از متنی، تصویری و برداری
- امکان نمایش اسناد در قالب JPG,PDF,TIFF بر روی Web
- امکان یادداشت گذاری روی اسناد
- امکان اتصال به (OCR)
- امکان گروه بندی، فیلتر و مرتب سازی لیست اسناد
- امکان تنظیم نحوه نمایش لیست اسناد
ویژگی های عمومی
- جایگزینی اسناد کاغذی با اسناد الکترونیکی
- مدیریت بر نحوه دسترسی به اسناد و کنترل امنیت آنها
- دسترسی آسان به اسناد با رعایت کلیه موارد ایمنی
- گردش سریع اسناد در سازمان
- تعریف روندکاری گردش فرمها در سازمان
- عدم محدودیت در نگهداری انواع اسناد
- سهولت کاربران در استفاده از نرم افزار
- کاملاً تحت وب
- ذخیره و بازیابی اطلاعات با سرعت بسیار بالا و استفاده از بهترين روشهاي ذخيره سازي و جستجوي اطلاعات